JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Wednesday, December 8, 2010

BLOGLIST 2011..SELAMAT DATANG TAHUN BARU

salam.
hai semua.good newsssss *__*

semangatkan aku? haa, selain aku semangat untuk berhijrah ke tahun baru 2011,
aku jugak sedang excited nie nak DILIST or TERLIST dalam blogger tegar kita.
sape tak kenal. hummm..tak tau nak cakpa la sebab aku blogger abru pun kenal
sape lagi kalau bukanBEN ASHAARI

ben sedang membubarkan dan membina bloglist baru.
so yang xdapat join solu2x dan kepada new blogger cam saya nie.
jom la join bagi list. heee



2 comments:

asmaroro said...

alhamdulillah muka i takde jerawat. tapi muka i dry..slalu kene letak moisturizer!

wirdawahid said...

heee. sis u salah komen i rase. entry psl jerawat kat atas dear:) takpe2x.
wahhh bertuah xde jerawat. oh klu dry perlu la letak moisturizer. nanti nmpk kusam :) kan kan. so muka sis mesti xberminyak kan :))