JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Wednesday, December 8, 2010

blogging mencabar kesabaran

salam.
hi semua follower aku yang makin bertambah dari hari ke hari. memanglah nilai followers aku cinonet je, tapi aku hargai merekaa tau x. heee.
thank you u alls :)

kepada stalker yang baik-baik.

kepada yang sudi berblogwalking kat blog aku yang sememeh nie.

thank you semua.

sape yang follow entry aku mesti tahu yang aku nie adalah..
jeng3x.>
>
>
>
>
>
>>
>

NEW BLOGGER
haha, yeahhh, jadi memang sangat sangat sangat banyaklah kekurangan dalam blog yang sememeh nie.
hai, sememeh sememeh pun jangan main, ada jugak yang dengki dengan blog nie.
huwaaa, korang tahu tak, makin korang dengki makin legat la aku bebeh ! ;)
cool and chill
thats me dearest:)

semalam around 3 pagi cam tue, aku terbangun then tengok phone ade mesej dari my bestfriend.
sapa lagi kalau bukan shyla, dia kata ade orang dok kutuk mengutuk kat blog aku. walaweyyy, gua taleh tido gua cite lu. haha

so pagi tadi aku dengan zasssnya tengoklah apa yang duk kutuk kat chat box.
yeahh, blog aku memang kena kutok. bukan setakat kutok perli lagi kot. haha
suka tol aku sape yang dengki dengan aku. sebab korang tak mampu!
aku ulang
KORANG TAK MAMPU!
ade orang yang bernama amirah dan adik maliek.
seriously i dont know them at all
blog dorang pun cam xleh bukak. ke aku yang tak reti.
whatever, and tak nak amik tahu
amirah nia cakap aku nak copycat kak FATIN LIYANA.
for ur information, sape tak nak jadi macam dia?
pandai, stylish, comel, baik
sape?sape? let me know, nak tengok muka sikit.haa
ape daaa,
yang xleh blah dia cakap header sama. aihhh, kenapa?
ko dengki aku ke tengok header aku same dengan kak atin?
buat pengetahuan kau, aku memang dah lama cari orang yang boleh watkan header or share cmne nak wat header yang cantik.
please refer my old entry.
*malas nak copy link.

so tetibe kak atin bagitahu kat blog dia yang header dia dibuat oleh kak ezan. u should know who kak ezan if u read fatin liyan's blog.
okay dear?
so its called sharing rite?
aku dengan semegah dan sehebatnya emel lah kepada kak ezan. and semalam baru siap header aku. so tang mana lagi aku copycat?
style tudung? sorry dear, aku cume belajar pakai inner dari dia AND tudung siti. tapi sekarang dah jarang pakai. aku ikut suka aku je nak belit sekarang. dah xpikir korang puye style ke apa ke. yang penting aku pakai sendiri!
BY MY OWNSELF
kak atin share benda tue untk dikongsi bersama.
kenapa korang tak gunakan peluang tue untuk nampak gorgeous dear? dari kau singgah menyinggah blog orang wat sakit hati je baik kau tolong urutkan kaki mak korang tue.
dapat jugaklah pahala dari suka suki wat spekulasi.
hingat aku nie artis ke? haha,
kalau artis leh lah tambahkan publisiti murahan.wawwawa

inilah yang aku cakapkan tentang cabaran
this is my second experience
before ada jugak yang kutuk aku.
dan aku tahu yang before nie adalah orang terdekat aku. i mean orang yang aku kenal coz dia menyentuh hal peribadi aku.
yang kali ini aku tak kenal dan kalau boleh aku tak nak kenal dengan orang macam kau.
takut berjangkit perangai huduh kau tue.
*__*

*comelnya perangai aku.
so pengajaran dari apa yang aku alami.
aku harus lebih cool layan bebudak/orang tua macamnie.
ko kerek dengan aku, aku 10x kerek dengan kau.
kau tauu? kau baik dengan aku aku 20x kali baik dengan kau!
watch out!
hope kau baca entry aku nie supaya belajar menjaga hati orang lain even kau tak kenal dia
okeyyy?
dan jugak, selidik dulu dari sumber yang boleh dipercayai sebelum kau serang aku.
kalau kau berani. semukalah dengan aku. takpun, show off urself. nak tengok hebat mane kau nak mengata aku nie?
pasal header pun nak gado ke dalam blogging?
wawa. so funny u know.



oh sedang mencari buku cara beradab .
haha


15 comments:

Un Phat Lee said...

gua biasa gaduh pasal bola je.yeahaa

fasha said...

sabar yee dik..huhu..marah betoii neh...
em xyah pk sgt ...:)))

wirdawahid said...

hahaha. lagi lawak. lu gado cmne pasal bola? rebut2x ke?

wirdawahid said...

heee, tengah sabarlah ni kak:)

thank you *__*

Nadia Khan. said...

sabar je laaa... org macam ni mmg tak akan pupusss. suka sebuk hal org. haisshh..babee! header tu comeeellll! nak jugaaakkkk!!! hahaha

wirdawahid said...

heee. thanks dear :)
i tau dorang makin beranak-beranak lagilah.
hahaha.
comelkan? tempah la kat kak ezan. pegi blog k.atin amik emel dia :) heeeeee.

Lyaa Suriany said...

wirda

sbr dear

anon kan org yg memang suka mencari psl
anggp je la die jealous wirda..

sis pun kena hr tu
rase nk maki
eh mmg da maki pun
haha
tp rase nya die lg brsorak...

dia xltk link blog pun tu
berani letak email jek..

wirdawahid said...

haah. tau xpe.. dah la letak emel je. pengecut tol haha
okay thank you sis :)
wirda pun dah maki jugakk nie. heeeee.

Faiz said...

neway biarlah org nak kata pe..yg pntg jgn berbunuh2 dah la..huhu..ayat last xleh blah tu..kata cari buku beradab..tp dok tgk tajuk besar tuk buku2 tu cm photografi je..huuhu

p/s: thanks follow blog sy..sebagai balasan, sy dh letak blog ini kt ruang follower kt blog sy..=)

****KLIK ENTRI TERKINI DISINI****

****KLIK ENTRI TERHANGAT DISINI****

wirdawahid said...

faiz : yeyeye. terima kasih. biarkanlah dia nak kata ape :) yess, dah agak dah musti ade persoalkan hee.
saje je. dah xde pic yang sesuai tuk diletakkan hahaha.

oh ya ? thank you :)

erawr said...

JELOUS tu. tu lah wirda, cantik sgt. kan org dah jeles. :D hehe.

erawr said...

*JEALOUS

wirdawahid said...

hai erawr sygs!
heee, mane ade cantik. bese je. dorang tu kot xde koje. :)
thanks dear! ;)

ezan said...

meh sini kak ezan sepak sikit mulut yang cabul tue, jelous ar tue sebab agaknya blog dia tak ada header mcm tue, untuk si anon tue, maybe tulisan jew kot sama, yang lain2 tue berbeza, sebab aku taulah, aku yang wat header untuk wirda and fatin liyana nie.. so kalau si anon tue nak tau, semua orang leh download tulisan tue okey!

wirdawahid said...

heee, kak thank you sangat :)