JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, November 30, 2010

YEAR END SALE

25,26,27,28,29,30
oh ya!
no ape tue?
jangan laa begitu.
nie no ekor je...eh silap.
ish2x ekau nie wirda. haram tue main no2x ekor.
nie sedang mengira cuti yang bersisa.
tinggal sebulan lagi la cuti aku. huwaaaa
sebulan? cepat ke?
xxxxxx
lamaaaa tue
apa aku nak buat nieee?



year end sale?
sape tak suka???
angkat hidungg sekarang.
tengok? semua tak angkat hidunggg. semua sukaaa la kann.
waaaa, aku pun sukaaa.
haaaa, mula la tueee dok bising satu rumahhh nak poi.
dah xsedap duduk la tue.
dah terbayang itu ini lah
wallet dah tebal sangat nie.
xselesa nak bawak sana sini.
mula la sms kawan jum melaburrr. haha

kalau sale macam nie aku suka tengok kat bahagian
kasut
baju
make up
aksesori
jeans
oh yaaaa, semua org suka mcm tue kan? haha

tapi..korang perempuan khususnya yang sangat menyukaii dan kalau boleh terloncat2x hentak2x kaki bila tengok perkataan sale apetah lagi 70%..awwww
i loike. haha
koranng suka pergi awal2x dia wat sale ke last minute?
sebab! mulaaa aku pernahh la pegi awal sale an an an.
memang dah awal rambang mataaa kan.
tipuu la korang kata korangg cool.
aku yang menggigil nie konpius nak pegi mane,
kiri ke kanan dulu.
last2x aku pegi depann dulu. huahuah
(pe niee?)

then aku pegi last day sale plak. makkkkk hai.
yang sebelum nie dia sale 20% dia offer 50% macam gituuu.
pe cerrr?
barang yang cantik pun not bad la. still adeeee. tapia de gak la yang kehabisannn stock. kalau kasutt jangan mimpilahh nak beli last minute. baik esok sale esok gak korang pergi..heeeeee

jadi korang still xdapat lagikan apa aku nak cakap kan?
haaaa
meh aku straight without belok-belok
kalau sale,
pegilah awal dan akhir
waaaa, mesti xnyesalll puyoooooo

selamat melaburr kan duit u all okayyyy ;)
beli2x share2x kat blog nieee ekk.

$$$$$$$$$$$$$


No comments: