JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, November 25, 2010

keluar lepaskan rindu!

okay. baru je balik dari TANDAS. hehe.
buang apa yang patut untuk bagi keselesaan ketika dan saat ini
selekeh tak? selekeh tak? eleyyyyy.
pura2 xpenah pegi toilet lak. bese la tue.
dan baru je lepas tutup tv yang terbiar tak tertonton oleh manusia.
kalau bapak aku tengok tue confirm dengar dia membebel. yela, dia bayar bil segala mestilah dia bising. kalau aku bayar pun aku membebel sampai esok.

okay2x...jum ke tajuk sebenarnyerrr.
eh lupaaaa, tue la main sergahhh je. sampai xhengat nka bagi salam pada buku diari aku nie.
Assalamualakummmmmmmmm kepada semua !
semangat okayyyy...maneee tak ye, baru lepas rindu nih!
haaaa, pikir pakwe la tuh! bukanlah. aku baru lepas rindu pade meke2x yang di bawah nilah..jap aku upload....
.
.
.
.
.tadaaaa. niee haaa.
kawan BAIK aku mase form 3 until now tau tak.
walau badai datang melanda kami tetap berteduh bersama2x cewahhh.
actually campur aku ade lagi 3. kira nak orang la sume. tapi yela, since sume dah smbung belajar+ehidupan berubah. agak susah nak berkumpul sesame.
nanti kita cari mase ye bewarz. gathering !
jadi, yang dapat aku jumpe dua orang budak cute sedang senyum sengih.
lepas jugakkk la rindu aku.
sebabnyerrrr, mengikut masa-masa lampau. dah berkurun lama tak jumpe.
ceit, sedih tak dengar?
jadi rindu yang terpendam tadi akmi hamburkan di WANGSAWALK atau dalam bahasa melayu angsa berjalan eh silap jalan wangsa. iye tak?
oke2x. meh aku nak share ape yang telah aku buat dan lakukan di sana bersama dua orang
budak comel nie. zassssssss !


okay. sesampai je aku kat wangsawalk tue. terus aku jumpe dorang kat black queen. dorang tengah belek sepit kecik warna hitam tuk tudung tak bergerak tue. betul ek? ntah hape ntah name benda alah tue.
pastue teman aku pegi cocok duit. xde duit tak leh jalan maaaa.
jam nanti. hahaha
aku dah risau mesin ATM dua2x rosak. then satu lagi RHB.
aku guna CIMB. aku pk mane leh masuk RHB sebab takde tanda mcam kat mesin ATM.
wah! zaf dengan yakinnyer bercakap.
"aku rase ade tempat lain nie,bawah saty, sini satu, atas satu"
wah, lega betul hati aku. kalau tak mmg aku lari balik la sebab duit dalam wallet ade 10hengget je!
so aku ajak la naik atas sebab dekat nak pegi bawah agak jauh. cari punya cari, melilau punya melilau tetibe dia kata
"aik, knp takde?"
aku punjawab : dia dah angkut kot mesin2x tue semua" wakakaka
sebelum tue rowzy ade cakap. kaya betul wangsawalk nie kan setiap tingkat ade mesin ATM.hahahha
last2x cuba jugak kat RHB wah! nasib baik bulehhhhh.
then........ kitaorang cari tempat untuk membuncitkan perut. oke, perut dorang tak, perut aku. oit! aku tak buncit laaaa.
aku yang pilih and dorang follow jep. aku pilih tempat yang pernah aku makan dengan lecture aku before nie.LITTLE WOK KITCHEN.
















opssss, pic zaf xde. time nie u on the phone.
so kitaorg just let it je laaa. heeee

then after makan. perut dan already full n ready tok teruskan misi.
kitaorang ke gelanggang wayang. mulanya plan nak main bowling.Haku dah siap bawak stoking dah. TAPI TAPI TAPI...ramainyerr manusia even hari rabu. kebanyakkan cam student je. yelaaa, ngah cuti sem kann. so that, we decided tok tengok wayang. pegilah tengok citer apa yang best. at the first dah macam tak nakkk je tengok sebab sume cam tak best je. skyline? perhhh tak nak haku tengok.
so lame2x discuss we all setuju nak tengok citer
LET ME IN.
sementara nak tunggu citer setart kitaorang pegi kat dalam bowling tue. ingat nak main jugak. tapi kena tunggu giliran. haiiiih! macam xsanggup je.
at the last, kitaorang pegi karoeke..heee
best2x.
ini antara LIST dorang2x yang gilerr lagu english..


aku xbape layan sangat. kalau terdengar sedap baru aku search tapi kalau tak, xdelah aku cari.
lagu first aku cari love story n u belong with me la.
dah lagu tueee aku nyanyi tak jemu2x.
oh ya! tolong kasihani mereka, sebab bila dorang jumpe lagu best2x tetibe masa time out.hee
guys, next time oke.
si rowzy tue siap marah guna mic lagi.
hamboi2x jangan yang, xpasal2x kita dia tahan. haha
ape daaaaa

then pergi rayau jap. ingat nak tengok kedai kasut tapi rase cam xsempat.terus pergi ke wayang tuk beli makanan.
si rowwzy nie laaa, nak sangat beli pop corn. kitaorang pun ikut jelaaaa.
last2x dalam wayang dia dok khusyuk tengok citer. aku n zaff yang melantak.hehe
oh ya, ade pic kitaorang dalam wayang. time tue kitaorg orang first sampai. so, for sure la xde orang an an an. tapi pic tue ada kat rowzy. xhingat nak bluetooth.
okay. cerita tue agak scary la jugak.
lebih kurang macam vampire, but vampire dalam citer nie gigi cantik. hahaha .
xleh blah.
hurmmm, aku bagi 3setengah bintang la kat citerr tue.
yang aku pelik. asal citer2x hantu dorang nie, banyak yang macam vampire jep. ish, busan kot !

kemudian, mereka teman aku pergi ke tempat biasa aku bila pergi wangsawalk.
elianto.
aku beli blushes and eyeshadow je.
ade discount, samba jela...
then berhenti di roti boy, sebab aku nak beli.
dah nak balik time tue, jadi kitaorang just snap kat situu je..




No comments: