JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, November 15, 2010

MANA NAK CARI INNER SYRIA YANG CANTIK?

ASSALAMUALAIKUM.
ninoninoninoninonino.....buzzzzzzzzzz...
hai2x semua kepada semua anda yang cantik lagi melecun lagi gorgeous bertambah manis bila bertudung.
korang ade rase bosannnn tak bila asyik dok pakai tudung bawal tue? bosannn la jugakk kan? apa kata jum bergaya mengikut sama level dengan perempuan yang free hair diluar sane.

penat jugak kot bila fikir balik pakai tudung bawal tue. agak kedut sikit mustilaaaaa kena iron balik kan? klu tak hiron daaaa nampak selekeh je pmpuan tue, hakhak.
bila fikir balik, kenapalah ak dari dulu lagi aku pakai tudung2x cam gini nieee.senang lagi. just belit2x then lekat ngan brooch.
yang kat depan pun xpayah nak betulkannn sangat. angin tolakkk pun xpayah nak risauuu sangat lahh.haha
cuba laaa, tengok kat luar sane, pasar2x malam, kedai2x sebuah2x tue, butik2x tudung. korang mesti jumpe dah macam2x pesyen tudung dah. mungkin sampai terdetik kat hati. "macamne nak pakai nie?'
haha, xleh blahh tul la. mcm2x kan zaman sekarang? ade yang jenis kodut2x, pelangi2x la, ada yang anting2x la, bulu2x manyak2x la. tudung express lagi laa.. fofular dalam kalangan ibu-ibu gituuu, termasuk la hemakkk aku. haha
aku mula terdetik nak tukar gaya bertudung nie since aku ade jumpe sorang akak nie yang sangat gorgeous. fakai ape2x pun santikkk! name dia fatin liyana asri. kira dialah yang mengilhamkan aku menjadi lebih terbuka and kreatif nak gayakan..hehehe
maceh kak comel !
aku dulu cam2x korang jugakkk la, tak reti sangat nak berstyle2x tudung nie. cukup pakai je tudung bawal tue. buat style senduk. then dah. tapi sekarang! perghhh, siap ade letak reben comel lagi kat atas tue. bunga tanak? aku nengok lawa gak klu letakk.
comel jeee kan? macam time itewww semua baby2x lagi. hikhik.

tadaaaa. niee haaa muka aku time dolu2x. tudung bawal. tak gheti lagi time nie nak berfesyen2x, lagi satu. xamik pot sangat pasal tudg2x nie. sebab aku dok kebasss pun mak aku punya. hahaha
see ? kembang kembung, gelembang gelembung je ann?
haaa, jenis aku laksss. memang xkisah lah mcmne ghupe tudung aku. gemuk sini, gemuk sane aku malas nak betulkan.hehe. tappi xdelah dah agak selekeh tue, aku wat donno gaakkk. xdelah selekeh sangat aku. *tapi mmg selekeh pon pon pon.
sampai ada yang cakap. wirda time skola dulu kau selekeh , sekarang dah pandai bergaya ek? haha. xleh blahhh. dah lah lelaki yang cakap. maluuu kot.
eh, dolu aku dok asrama la, agak susah nak bergaya la. xde mase. hihihi

thenn, bila dah cuti after spm. mula lah busan la annn? so TERsampai seru laksss nak bertukaaarrrr! mcm sailormoon. bila dia bertukar jadi cantikk kan? tapi aku xde..bese je. haha.niee haaa. wirda sekarang. haha
sebenarnyerrr bukan nak tunjuk ape. tapi nak tunjuk inner je.
tadi tadi tadi aku pegi shopping kat butik edast. alaaaa, butik yang dok korang gadis2x bertudung sebut2x kannn. aku mula beli online je. tetibe laks nak balik ke kampung . so xde sape nak receive item aku. disebabkan nak nak nak sangat memiliki barang2x edast yang digambar gemburkan sodap memakainyerrr dan memang puasss hati. aku pun pergi lah ke taman sri serdang. dari ampang. jauhkan? haha

then cari2x kedai, tak silap aku dah dua kali lalu tempat tueee. tapi xjumpe2x. ghupenyerrr, aku benti betul2x depan butik edast. hehe.
butik dia shomel jeee. perghhh, rambang kot mata. nasib baik aku pegi sorang, kalau pergi berdua bertiga ber ber ber lagi lama kot aku bertapa kat dalam butik tue. MANYAK CHOICE!
tapi aku beli tak berapa pun. hehe.
aku beli enam helai inner serta selendang gipsi kalau tak silap aku. yang ada anting2x tueeee. kat luar tak jumpee pun mcm tue. so aku beli jelah. niat nak borong inner je. hakhak.

then ! gambar kat atas tueee. balik2x terus aku tukaaa pakai inner dari butik edast. hehe
jawapan aku MEMANG PUAS HATI.
so korang yang kat luar tue apa tunggu lagi? pegi la ke butik edast. kalau jauh pun, beli je online. tapi pegi sane sendiri leh shopping banyak sikit. no cost postage. hehe
save budget orang kata.

so, yang masih mencari inner cotton yang betul2x sedap terletak di kepala kita. jawapan aku memang korang kena cari kat butik tuh! memang tak nyesal dan harga pun xmahal rm 8 setiap satu.:)
inner dia betul2x cotton n macam kepala aku an, tak payah tetas kat belakang pun takpee, dah boleh muncung. hehe
terasa sayang la plak kalu kena tetas. before beli pasar malam je. main hentammm xkisah la engkauuu. hehe.
lagi satu! aku tak tahu, tapi aku dah jatuh cinta dengan tudung anting2x (gipsi rite?)
sebab ! kita leh pilih nak pakai yang kodut2x sedia ada ke, or nak iron sikit. cam aku...aku iron sikit jelahhh then just belit cam. dah terletak comel dikepala.hehehe
cubaaa la ye. mesti nampak sangat berkeyakinan dengan gaya korang semua!

so yang baru nak cuba n korang yang masih tercari2x tempat shopping korang yang tetap. aku syorkannn, ke butik edast.
baikkk punyerrrr, akak edast ( comel tak nama aku bagi)
pun baik dok layan aku+mesej2x aku.hehe
nenek dan sorang lagi gadis cantik dibutik tadi! thanks yaa;)
next time i'll going again !

BUTIK EDAST macam-macam ade serta BERKUALITI!


P/S : aku pakai inner hitam so tak nampak sangat kecottonan nyerr, next time aku pakai pepel or pink la ekk.

No comments: