JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, November 23, 2010

i feel empty right now.

empty !
u know how when people feel empty?
for sure hati dia sedih.
hmmmmm.

aku akui, aku seorang yang amat sensitif.
walau ia kata-kata bukan ditujukan untuk aku MUNGKIN.
but aku terasa sebab itu yang sedang aku alami mungkin.

persoalan disini, salah ke untuk aku tingkatkan personaliti aku?
dan dalam masa yang same adakah aku telah mengabaikan kawan2x aku?
yaAllah, kalau itu yang terjadi, akulah manusia yang paling rugi dalam hidup nie.
dan aku berharap ini adalah satu andaian aku cuma.
tapi, andai benar. tegur la aku wahai kawan.
jangan kau pendam.

aku baca blog kau tadi.

aku terasa walau kau kata itu bukan untuk aku.
adakah aku yang kau cakapkan dalam blog kau?
aku jadi macam tue sekali ke?
aku tersentap. dan aku terfikir.



No comments: