JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Saturday, October 16, 2010

UNTUK DIRI SENDIRI

wirda !
(ini untuk diri sendiri)

kau tahu tak apa maksud final exam?
nak kata kau tak sekolah, spm kau lulus de
ngan cemerlang (hahahaha)
jadi? perlu ke aku bagithu kau balik macamne nak wat persediaan menjelang musim final nie?
tak perlu kot.
kau kena tahu sendiri.
tue tanggungjawab kau yang kau sanggup pikul mase kau bersetuju pada abah kau untuk teruskan pengajian kau ke peringkat diploma..
so now? kenapa kau sedang bergoyang kaki sambil ta
ngan kau menari2x di atas laptop ini dan kerja mengacau orang sedang honeymonn? (sape plak nie?) haha

semalam kau pegang buku, dalam hati aku..alhamdulillah, wirda dah temu jalan yang benar..haha
sedar2x dia hanya memeluk dan terus mengelamun berada atas kapal bersama orang tersayang dengan angin yang sepoi2x la
nguage tue..
cissss, bedebah tul lemak mengelamun+malas dalam badan aku niee.
ape niee? kau bukan budak2x lagi disuruh study,,
makan orang tak suruh pandai plak kau pegi cari kan...
tadi aku jumpa sorang mamat nie tulis kat status dia,
"no study no future"
pssst, saya sukakan statement awak tue..
dengan zasssss nyerrrr, s
aya nak study.
jadi please3x lappy n berukband..jangan melambai2x dan memanggil2x nama saya untuk saya belai korang ! its so pathetic!

aku dah wat kajian dan aku tahu kenapa jadi macam nie..
kenapa aku asyik terlekat pada lappy.
sebenarnyaaaa aku geram PI WIMA
X aku nie terlalu laju..
jadi aku berasa tersangat2x rugi jikalau aku menutup lappy dan disconnected kan dia..siannnn dia
jadi please, for this moment.
boleh tak PI WIMAX menjadi selembab-lembab yang boleh? boleh tak?boleh tak?

jadi. dengan ini....kita bersurai..dengan harapan keinsapan aku terpancar dimuka wirda..
study wirda s
tudy wirdaa
jangan malas2x.
kau tak nak tengok ma ngan abah kau senyum gumbira ke dengan kau?
buatkan mereka bangga ada anak yang menyakitkan hati dengan satu kejayaan.
abah, ma...i'll prove it.
jangan halang saya untuk saya buat anda menangis melihat kejayaan saya..
aiceeewah ! hehehe
propa je nie.
tapi jauh disudut hati aku..itulah yang aku inginkan.semoga aku kuat menepis godaan syaitan yang sering kali menyuruh aku terus tido
dan relax sepanjang hari..amin.

No comments: