JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, May 25, 2010

pagi yang indah!










assalamualaikum pembuka bicara
pagi yang sejuk+nyaman





holla~~~
pagi nie aku bangun awal dari biasa....:)
dengan niat nak transformasikan diri..
hahaha
nak mencari sesuatu yang baru..
busan lak klu buat benda yang same je dlm hari2x kitakan...
buleh mati kebosanan...
(de ke kes org mati kebosanan??)
ntah la den...
skrg waktu menunjukkan tepat jam 10.23 am..
tp bukan time nih aku bangun tadi ek....hehe
lepas smyg subuh xtido..
kemas umah...dah clean+shiny2x gituuu...rajin kan..ngee~~


okay la...pas tue aku meyelinap masuk ke dalam bilik parents aku..
yeehaaa....na jumpa uutuukkkk la....
pg2x xleh xnengok muka dia..
masuk je bilik aku jln pelan2x...
takut mak aku terjaga...
sudah tue..........
aku nengok si utuukkkk ngah main sorg2x...
nak tahu dia main pe???
eeiii...sumpah malu nak ckp..
biar la rahsia..
haha
aku pun agkat dia yang ngah meniarap tuh!
dah gelak2x lompat2x lak dia..
aiseh..comel la plak..
aku dukung bawak kuar..
nak main2x la kan....
tibe dia nmpk kipas lagi kuat suara dia gelak..
aku heran nau...
rupa2nya dia suka nengok kipas tue pusing2x..
hehe..
ntah pape..
aku bawak dia kat tepi tingkap..
jadi pagi indah itu adalah..
hehehe
aku bagi utuukkkk kena sinaran uv..cewah
bagi dia vitamin D supaya kulit dia sihat...
kan sinaran uv waktu2x mcm nie elok....
biar dia hirup udara yg segar tuh!
rumah aku xdelah banyak kenderaan lalu..
jadi xdelah kotor sgt udara dia wlupun ttp kotor..
dah nmenyer bandar..
skrg nie kampg pun dah xsegar udaranya..
pe tah agy bandor ek?
pas dah busan main dgn dia aku letak la dia di situ....
tue~~
pic dia ngan bear~~
muka budak xmandi lagi..
siyes...
waktu pagi..baru gn tido dia mmg hepy sgt!
suka tgk dia...
bile nengok dia gelak2x lompat2x..
secara automatic nya~~~
mood aku pun berubah seceria mungkin..
yang mana klu buleh mahu sgt ku menyanyi dan menari dengannya..
hahha..
jap g mak aku ckp aku nih buat tabiat laks...

haha....
actaully aku nie haaa~~
baru je menceburkan diri dlm blog2x nih!
xpandai sgt la....
nie nak try2x la nih!
smbg balik citer aku pasl si uutuuukkkkkk nie haa~~
dia ngah baring2x
comey lak tgk dia ngah cium2x..lentok..kat bear dia..
ku pun snap2x lla pic nyer..
bukan main lagi gaya dia..
hahaha
tp mak aku kata..
photographer nyer yang pose lebey~~~
ngee~~~
idak la teman perasan...
ku harus pergi dahulu...~~~~
have nice day guys..
muahahaha








3 comments:

aqish basir said...

selamat dtg ke dunia blog hehe
tmpt kte meluahkn segale rse ape yng kte rse hehe.....-)

wirdawahid said...

ngeh3x...
ku tak berapa tau nih...
baru nak belaja..
hahaha

♥ CIKZEK ♥ said...

comelnyaaaa !! :))))